سایت فری بیت کوین freebitco.in یک faucet تولید بیتکوین است.
آخرین بررسی وضعیت مربوط به سایت Freebitco.in توسط کلیکسوری به دین شرح است: 
 در ابتدا باید گفت سایت "فری بیت کوین" یک سایت بیت کوینی LEGIT یا معتبر میباشد و بصورت مستمر به اعضای خود پرداختی های منظم دارد.
فری بیت کوین آدرس دامنه سایت خود را در سال 2013 به ثبت رساند و در ابتدا آن را برای مدت 3 سال رزور کرد و حدودا در سال 2014 شروع به فعالیت کرد اما بعد از گذشت 2 سال و با توجه به استقبال کاربران اینترنت در سال 2015 رزرو دامنه freebitco.in را به مدت 10 سال یعنی تا سال 2025 تمدید کرد.!
 نکته: یکی از راه های شناخت و اطمینان پیدا کردن به یک سایت، درواقع پی بردن به هزینه هایی میباشد که مالک آن سایت برای سایت خود کرده است که یکی از این هزینه ها دامنه و هاست آن سایت میباشد.

بنابراین با توجه به این اطلاعات میتوان تا حدود زیادی به نیت مالک آن سایت پی برد. 
اما مقدار بیت کوین هایی که می توانید با BTC و یا به اصطلاح با Roll زدن بصورت رایگان برنده شوید بستگی به قیمت بیت کوین فعلی دارد که بزرگترین جایزه آن 200 دلار میباشد و دیگر جوایز نسبت به آن ثابت میمانند. 
 بنابراین، هنگامی که قیمت بیت کوین کاهش می یابد، مبلغ پاداش محاسبه شده در بیتکوین ها افزایش می یابد و همچنین عکس آن نیز صادق است. 
بنابراین، صرف نظر از قیمت بیت کوین فعلی، شما در هر بار رول زدن یک فرصت منصفانه رایگان برای برنده شدن معادل 200 دلار بیت کوین دارید. 
 سایت فری بیت کوین یکی از بهترینهای حیطه خودش است. 
 شما همچنین می توانید بیت کوین کسب شده خود را در بازی HI-LO استفاده کنید،که در هر بار امتحان شما با 47.5 % شانس بردن شدن مواجه هستید. 
 در بحث پرداخت نیز 3 حالت وجود دارد. 
حالت (AUTO) هر یکشنبه در ساعت 10 بعد از ظهر به وقت گرینویچ پرداخت می شود که کارمزد پرداخت آن رایگان میباشد. 
حالت (SLOW) بین 6 تا 24 ساعت از زمان درخواست طول میکشد تا پرداخت انجام شود و کارمزد آن و کارمزد آن 0.00008501 بیت میباشد. 
حالت (INSTANT) پرداخت بصورت فوری انجام میشود و نهایتا ممکن است تا 15 دقیقه بطول بیانجامد و کارمزد آن 0.00083196 بیت میباشد. 
در هر سه حالت حد نصاب برداشت درآمد 0.00030000 بیت میباشد.
 ثبت نام در سایت فری بیتکو بسیار ساده میباشد و شما میتوانید با وارد کردن آدرس Bitcoin خود در سایت عضو شوید.
 آنها همچنین به شما 25 درصد از سود روزانه زیر مجموعه هایتان را به شما پرداخت می کنند! و 0.25 درصد نیز از سود بازی HI-LO آنها بدست خواهید آورد همچنین اگر بیش از 30000 ساتوشی در حساب فری بیتکوی خود داشته باشید سایت freebitco.in به شما سود سالانه 4.08٪ را پرداخت می کنند. 
شما میتوانید پیوند یا لینک معارفه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید از آن بازدید کنند و یک حساب کاربری در سایت فری بیت کوین ایجاد کنند. 
در انجام این کار، آنها به صورت خودکار به عنوان زیر مجموعه شما اضافه می شوند و شما 50 درصد از بیت کوین هایی را که آنها بصورت رایگان با رول زدن بدست آورده اند را نیز به عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد! 
البته هیچ چیز از حساب آنها کسر نمی شود، و سایت 50٪ را از جیب خود پرداخت می کند.
 همچنین شما در هر بار رول زدن علاوه بر دریافت بیت کوین رایگان 2 بلیط قرعه کشی هفتگی و دو امتیاز RP نیز دریافت میکنید. 
قرعه کشی یا لاتاری هفتگی بسیار بسیار جذاب میباشد و هر هفته 10 نفر به عنوان برنده بصورت قرعه کشی انتخاب خواهند شد که نفر اول با توجه به قیمت فعلی بیت کوین چیزی نزدیک به 9500 دلار دریافت خواهد کرد.!
 این رقم برای نفرات بعدی کمتر خواهد بود و در انتها سهم نفر دهم حدودا 20 دلار خواهد بود. 
متعاقبا هرچه تعداد بلیط ها شما بیشتر باشد از شانس برنده شدن بیشتری برخوردار خواهید شد. به همین منظور شما علاوه بر بلیط هایی که بصورت رایگان با رول زدن دریافت میکنید میتوانید بصورت مستقیم هم بیلط قرعه کشی خریداری کنید و شانس خود را افزایش دهید. 
قیمت هر بلیط اضافه 1 ساتوشی (0.00000001) میباشد. جالب اینجاست که سایت درصد شانس شما برای برنده شدن را با توجه به تعداد کل بلیط های کاربران و تعداد بلیط های شما در بخش قرعه کشی به شما نشان میدهد.
 بطور مثال الان من در این هفته 100 بلیط دارم و کل بلیط ها تا این لحظه 323,216,509 میلیون میباشد و درصد شانس برنده شده من 0.00019801 % میباشد. نکته جالب دیگری نیز در جزییات برندگان هفته قبل همیشه به چشم میخورد آن هم برنده شدن افرادی با تعداد بلیط بسیار پایین است.
 بطور مثال در همین هفته قبل نفر دوم لیست برندگان یعنی فردی که 0.94865594 بیت کوین (6600) دلار برنده شد فقط 412 بلیط در اختیار داشت..! یعنی فقط حدودا 14 بار رول زده بود و با بیت کوین رایگان به بلیط هاش اضافه کرده بود...نوش جانش...
اطلاعات بیشتری از لاتاری سایت فری بیت کوین میخواهید؟ اینجا را کلیک کنید...
اما امتیازات RP نیز ویژگی خودش را دارد و شما میتوانید آنها را تبدیل به بیت کوین کنید و نرخ تبدیل برای هر 100 هزار RP  یک میلی بیت (0.001) میباشد. 
پیشنهاد میکنیم همین الان در این سایت عضو شوید و علاوه بر دریافت بیت کوین رایگان، شانس خود را برای کسب درآمد میلیونی در هر هفته امتحان کنید. در حال حاضر برای ورود به این سایت باید از وی پی ان استفاده کنید.

جدول اطلاعات سایت

حداقل برداشت 0.00030000  بیت 
قرعه کشی هر هفته 
انتظارپرداخت آنی
 ارزش هر رول 30 تا 50 ساتوشی
 محدودیت رول زدن هر 60 دقیقه یک بار
پرداخت به بیت کوین
 کشور مورد قبول تمام کشورها
شروع فعالیت 2014
 میانگین کلیک ریفرال 4
 ارزش کلیک ریفرال 50 درصد     -   0.25 درصد
 واحد پرداخت بیت کوین
 پتانسیل درآمد ماهانه مقدار نا مشخص-پتانسیل بالا