در بین تمامی سایت های  ptc  که در چند سال گذشته فعالیت داشتند ، بی شک سایت نئوباکس هم از نظر مدیریت و پرداخت و هم از نظر اعتبار از بزرگترین و بی رقیب ترین سایتهای دنیای اینترنت است . با کمی تحقیق و جستجو در اینترنت و از بین کاربرانی که در این زمینه فعالیت میکنند میتوانید به قدرت و اعتبار این سایت پی ببرید.

سایت نئوباکس در سال  2008 در کشور پرتقال فعالیت خود را آغاز کرده و تا الان بیش از 3 میلیون کاربر دارد و همچنان نسبت به سایت های مشابه با قدرت و اعتبار بیشتری فعالیت میکند.

عضویت و شروع فعالیت در این سایت کاملا رایگان است و شما نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی ندارید و تنها با داشتن یک آدرس ایمیل و یک اکانت از بانکهای طرف قرارداد نئوباکسalertpay &  paypal   که چگونگی افتتاح حساب در این بانکها را در قسمت آموزش کار و افتتاح حساب  بانکهای اینترنتی براتون آموزش دادم ، میتوانید به راحتی شروع به فعالیت و کسب درآمد کنید.

شرح مختصری از چگونگی فعالیت و کسب درآمد در نئوباکس:

اصل فعالیت شما در این سایت کلیک بر روی تبلیغاتی است که نئوباکس هر 24 ساعت در اختیار شما قرار میدهد (کلیک بر روی این تبلیغات باعث بالا رفتن آمار بازدید سایت ها میشود که نئوباکس از این طریق برای خود کسب در آمد میکند و شما به عنوان کلیک کننده پورسانت این درآمدها را کسب میکنید).شما به ازای هر کلیک  $ 0.001 از سایت دریافت میکنید. همچنین به ازای کلیک هر زیر مجموعه شما در حالت استاندارد $0.005 از سایت دریافت خواهید کرد. حتما فکر میکنید که با این مقدار ماه ها و شاید سالها وقت لازم باشد که به سود خوبی برسید. اما در ادامه و در قسمت آموزش راه هایی را به شما آموزش خواهیم داد که در مدت زمان کمتر به رقمهای باور نکردنی  دست پیدا کنید. 


آموزش عضویت در سایت نئوباکس : 


1-  برای شروع ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده بر روی قسمت Register  کلیک کنید.





111



-در صفحه باز شده مشخصات خودتون را وارد کنید 

         نام کاربری ( به دلخواه خودتون )                             usernam                      

         رمز ورود                                                                   password

         تکرار رمز ورود                                      Password confirmation

         آدرس ایمیل خودتون                                                             Email

         آدرس ایمیل حساب آلرت پی یا پای پال               AlertPay/PayPal Email

         این قسمت را با نام mohammadrazmi  تکمیل کنید                    Referer

         سال تاریخ تولد به میلادی                                                 Birth Year

         تایپ حروف داخل مستطیل رنگی                            Image Verification

       

         در انتها تیک داخل مربع   را زده  و بر روی   continue      کلیک کنید.  


register1



3-  در این مرحله 2 ایمیل حاوی دو کد فعال سازی برای شما ارسال شده است.

کد ایمیل اول که به آدرس ایمیل خودتان ارسال شده است را در  مستطیل  و کد ایمیل آلرت پی یا پی پال که برای آدرس ایمیل آن ارسال شده است را در مستطیل دوم قرار دهید.

سپس  حروف داخل مستطیل رنگی را تایپ کرده و گزینه  finish registration   را انتخاب کنید.  




register_2



4- در این مرحله نئوباکس به شما پیام تبریکی به عنوان کاربر جدید ارائه میدهد.

هم اکنون شما عضو جدید نئوباکس هستید و میتوانید بر روی سایت رفته و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد دنیای کسب درآمد نئوباکس شوید. برای این کار به آدرس سایت رفته و در قسمت  login  نام کاربری و رمز عبور خودتان و حروف داخل مستطیل رنگی را تایپ کرده و دکمه submit  را کلیک کنید. در این مرحله نیازی به تایپ      Secondary Password نیست.  به یاد داشته باشید که از یک کامپیوتر تنها و تنها یک بار میتوان در این سایت عضو شد. در غیر این صورت سایت تمامی حسابهایی که با این کامپیوتر عضو شده اید را مسدود خواهد کرد.


login_s


 حالا که با چگونگی عضویت در سایت نئوباکس آشنا شدید میپردازیم به نحوه فعالیت و کسب درآمد در این سایت




 آموزش فعالیت در سایت نئوباکس:



ابتدا به معرفی قسمتهای مختلف صفحه اصلی کاربری شما میپردازیم:
 view advertinsment : این لینک که در قسمت میانی بالای صفحه فابل رویت است شما را به صفحه ای میبرد که لینکهای کلیکی شما در آنجا قرار دارد تا با کلیک کردن بر روی آنها پورسانتهای شما دریافت گردد. در جلوی این لینک عددی نمایش داده میشود که تعداد لینکهای قابل کلیک شما در آن زمان میباشد.معمولا عدد مقابل لینک برای حالت استاندارد 4 میباشد که با تبدیل به حالتهای گلدن و ... مقدار آن افزایش میابد.

membership :  این قسمت توضیحاتی است در مورد حالت اکانت شما که ذر ابتدا standard و تاریخ عضویت شما در سایت نئوباکس است.
Refferalls :       این قسمت مربوط به زیر مجموعه های شماست. شما میتوانید از 2 طریق اقدام به زیر مجموعه گیری کنید.روش اول از طریق لینک مخصوص که بعد از 2 هفته فعالیت در سایت یا کلیک کردن بر روی تعداد مشخصی از لینکها برای شما فعال میشود و روش دوم که مهمترین و بهترین راه افزایش درآمد در این سایت است اجاره تعدادی زیرمجموعه برای مدت یک ماه به قسمت هر زیر مجموعه $ 0.0025 برای حالت استاندارد.مطمئن باشید این تعداد زیر مجموعه در یک ماه خیلی بیشتر از قیمتشان برای شما سود دهی دارند.Direct در این قسمت به معنی زیرمجموعه های مستقیم  و Rented به معنای زیرمجموعه های کرایه ای شماست.
Seen Advertisment : این قسمت هم تعداد کلیک های شما و زیرمجموعه هایتان را به شما نشان خواهد داد.
Account : این قسمت به چند بخش مختلف تقسیم خواهد شد که عبارتند از Main Balance که  موجودی حساب شما و پورسانتهای دریافتیتان را نمایش میدهد. Recived که مقدار پورسانتی که از سایت بیرون کشیده اید را نشان میدهد.
Your advertisement clicks : این قسمت نموداری است که تعداد کلیکهای شمارا در چند روز اخیر نمایش میدهد.در بالای این نمودار قسمتی است به نام Your Payment  که از این طریق پورسانتهای خود را بعد از رسیدن به حداقل ممکن که $2 است به حساب 
اینترنتی خود واریز میکنید.



safhe_asli_neobux_baz_shode

حالا که با قسمتهای مختلف صفحه اصلی آشنا شدید به سراغ  چگونگی کلیک کردن بر روی لینکهای مخصوص نئوباکس میرویم. در ابتدا  بر روی  view Advertisement کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود.

safheye_linke_clickk



در قسمت بالای صفحه در سمت راست  The current server time  نشان دهنده ساعت به وقت محلی و  Your Advertisement click reset  نشان دهنده ساعتی است که لینک کلیکهای شما در آن ساعت ریست میشود. اکنون در قسمت پایین این جملات شما مستطیل هایی میبینید که در آن یک ستاره زرد رنگ قرار دارد .بعد از کلیک بر روی ستاره ها دایره قرمز رنگی نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آنها  سایت مربوطه باز خواهد شد و شما باید اندکی صبر کنید تا قسمت لود زرد رنگ تمام شود و پیغام سبزرنگی که با یک تیک نشان داده میشود و در عکس های پائین میتوانید آن را مشاهده کنید نمایش داده شود
اکنون شما میتوانید صفحه را ببندید و ستاره زرد و بعد از آن دایره قرمز رنگ بعدی را کلیک کنید. همیشه به یاد داشته باشید که تا یکی از صفحه ها کاملا لود نشده است و پیغام سبزرنگ نمایش داده نشده صفحه بعدی را باز نکنید. در این صورت هیچ پورسانتی به شما تعلق نمیگیرد.


ok