معرفی سایت فاست هاب در این پست می‌خواهیم درباره سایت FaucetHub که یکی از سایت های نوآوانه و عالی است صحبت کنیم ! بعد ازخواندن این پست شما خواهید دانست که سایت فاست هاب چیست و چگونه از آن استفاده کنید.
سایت FaucetHub در واقع یک کیف پول کوچک است که با ایده ای مبتکرانه به وجود آمده است که برای صاحبان فاست ها، اپلیکیشن ها و مالکان وب سایت ها طراحی شده‌ است. سایت فاست هاب به عنوان یک واسط بین صدها سایت فاست و کیف پول ارزهای دیجیتال شما عمل میکند.
در صورتیکه بخواهید یک فاست تولید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را راه اندازی کنید سایت فاست هاب تمامی امکانات و اطلاعاتی را که برای دریافت و پرداخت نیاز خواهید داشت در اختیار شما قرار میدهد.
شاید تا به حال در سایت های فاستی فعالیت کرده باشید که برای برداشت درآمدتان از شما آدرس کیف پول faucethub درخواست کرده باشند، اینها سایت هایی هستند که از امکانات سایت فاست هاب برای مدیریت فاست های خود استفاده می کنند.
این امکانات در بخش faucet manager سایت فاست های در دسترس است اما توجه داشته باشید درصورتیکه مالک یک فاست یا سایت نیستید این گزینه را فعال نکنید زیرا منجر به مسدود شدن حساب کاربریتان خواهد شد.
همچنین شما به عنوان یک کاربر میتوانید به هر مقدار که نیاز داشته باشید از کیف پول کاربران دیگر بدون کسر هیچ کارمزدی پول دریافت یا پرداخت کنید.
همه پرداخت‌ها فورا به حساب کاربری افراد ارسال می‌شوند و به طور خودکار به آدرس کیف پول شما واریز می‌شوند و شما می‌توانید درخواست پرداخت به کیف پول اصلی خود را زمانی که به حداقل مقدار مورد نیاز برای پرداخت دست پیدا کردید ، درخواست دهید.
 برای این کار شما باید آدرس کیف پول های خود را مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، مونرو، زی کش، دش و ... را به حساب فاست هاب خود لینک کنید. 
این کار از منوی wallet addresses قابل انجام میباشد.  در این صفحه می توانید آدرس های کیف پول خود را به حساب کاربری خود پیوند دهید تا درآمد های پرداخت شده از سایت های دیگر دریافت کنید.  اخطار: قبل از اینکه در سایت هایی که کیف پول فاست هاب را پشتیبانی میکنند درخواست برداشت بزنید، باید یک آدرس کیف پول آن ارز را در فاست هاب لینک کنید.
اگر هنوز کیف پولی ندارید که آدرس آن را در فاست هاب لینک کنید میتوانید در سایت blockchain ، cryptonator یا سایت های مشابه ثبت نام کنید و یک کیف پول برای خود ایجاد کنید.
اما علاوه بر آن شما همچنین میتوانید از خود سایت فاست هاب نیز برای کسب درآمد استفاده کنید. 
بله در سایت فاست هاب گزینه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد و شما میتوانید از منوی free bitcoin به این گزینه ها دسترسی پیدا کنید. 
در این سایت امکان کسب درآمد از طریق ماینینگ نیز وجود دارد که از طریق مرورگر و با استفاده از قدرت cpu شما صورت میگیرد. 
قبل از اینکه شما بتوانید استخراج را آغاز کنید، باید قابلیت استخراج را در منوی minning فعال کنید. 
نکته: بعد از فعال‌سازی قابلیت استخراج، ممکن است یک هشدار ضد ویروس دریافت کنید. این یک ویروس نیست و شما باید آن را حذف نکنید ، چون شما نمی‌توانید بدون دسترسی به CoinHive استخراج را انجام دهید. 
روش های دیگر کسب درآمد از سایت فاست هاب از منوی Games در دسترس هستند، در این منوی بخش multi-coin lottery قرعه کشی های جالبی را ارائه میدهد که شما میتوانید در آن شرکت کنید. این قرعه کشی ها در مدت زمان های 1 ، 5 ، 60 دقیقه الی یک ماهه قابل انجام است. 
شانس برده شدن در این قرعه کشی ها به مراتب بالا تر از قرعه کشی های سایت های دیگر میباشد به عنوان مثال ممکن است شما در یک قرعه کشی 5 دقیقه ای شرکت کنید و فقط 10 نفر در آن شرکت کرده باشند و از آنجایی که در هر قرعه کشی به 10 نفر جایزه اهدا می شود پش شما از 100 درصد برنده خواهید بود اما اینکه نفر اول بشوید یا دهم به شانس بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد. 
روش دیگر از منوی بازی ها rock paper bitcoin است که همان "سنگ کاغذ قیچی" خودمان میباشد. انجام این بازی را پیشنهاد نمیکنیم زیرا درصد از دست دادن پول در آن زیاد است. 
روش دیگر rambo bitcoin dice است که همان مولتی پلای در سایت فری بیتکو میباشد.
اما یکی از قسمت های هیجان انگیز سایت فاست هاب سیستم chat rain است که در هر ساعت به 50 کاربر فعال این بخش بصورت رایگان مقداری بیت کوین اهدا میکند.
به خلاصه شما از سایت فاست هاب میتوانید هم به عنوان یک کیف پول کوچک هم به عنوان سایتی برای کسب درآمد استفاده کنید.
شما هم امروز عضو جامعه بزرگ faucethub شوید و از آن بهره ببرید..


جدول اطلاعات سایت:
  حدنصاب برداشت 0.0002 BTC
 بیشترین کاربران برزیل - ایران - امریکا
انتظار پرداخت 24 تا 48 ساعت 
قرعه کشی 1 دقیقه تا 1 ماه 
پرداخت به bitcoin - litecoin - dogecoin - etherum - monero
کشور مورد قبول تمام کشورها
 شروع فعالیت 2016
 میانگین فعالیت ریفرال 4 + ارزش فعالیت ریفرال 2 %
 واحد پرداخت بیت کوین - لایت کوین - دوج کوین
 پتانسیل درآمد ماهانه نا مشخص-پتانسیل بالا

برای  ورود به سایت کلیک کنید:



www.faucethub.io