معرفی سایت کریپتو ماینینگ گیم سایت کریپتو ماینینگ گیم (cryptomininggame) نوع جدیدی از سایت های faucet (فاست) تولید بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال است.
در سایت cryptomininggame شما میتوانید با رول های زماندار بیت کوین، لایت کوین و دوج کوین رایگان دریافت کنید، علاوه بر آن میتوانید با انجام بازی در این سایت جوایزی دیگری را بطور رایگان بدست بیاورید.
سایت کریپتو ماینینگ گیم در نوامبر 2017 راه اندازی شده است و دامنه خود را نیز تا نوامبر 2019 تمدید کرده است.
علی رغم اینکه ناحیه کاربری این سایت اصلا کاربر پسند نیست و در اولین مرتبه ورود به این سایت با سردرگمی نسبتا زیادی مواجه خواهید شد، میتوان گفت کاربران زیادی نسبت به فعالیت در این سایت استقبال خوبی نشان داده اند.
دو نوع استخراج در این سایت برای کاربران در دسترس است، نوع اول استخراج بدون استفاده از قدرت cpu ی شماست که به آن Mine Game گفته میشود و نوع دیگر استخراج، ماینینگ واقعی با عنوان Mine For Real است که در آن از قدرت cpu شما استفاده خواهد شد.
هر دوی این گزینه ها از منوی Mine سایت قابل دسترس هستند.
علاوه بر این شما با توجه به فعالیت های دیگری که در این سایت انجام میدهید XP دریافت خواهید کرد که منجر به ارتقاء سطح شما در کریپتو ماینینگ گیم خواهد شد.
جدا از موارد گفته شده، شما بعد از ثبت نام در این سایت، 100 کریستال دریافت خواهید کرد.کریستال ها برای استخراج های زماندار کاربرد خواهند داشت و شما به ازای هر ماین کردن باید 1 کریستال را پرداخت کنید. البته شما میتوانید از منوی Bonus وارد بخش Games شوید و در آن شانس خود را برای دریافت بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین و البته کریستال امتحان کنید.
همانطور که گفته شد شاید با توجه به عدم داشتن رابط کاربری مناسب فعالیت در این سایت سخت به نظر برسد اما پیشنهاد میکنیم کمی حوصله به خرج دهید تا با بخش های مختلف این سایت به خوبی آشنا شوید تا بتوانید از آن درآمد کسب کنید.
برای برداشت درآمد از سایت کریپتو ماینینگ گیم باید در  سایت faucethub ثبت نام کنید و در آن آدرس کیف پول های بیت کوین، لایت کوین و دوج کوین خود را لینک کنید و سپس آدرس های لینک شده را در سایت کریپتو ماینینگ گیم و در منوی Profile  و در بخش withdraw وارد کنید. 


جدول اطلاعات سایت
  حدنصاب برداشت از سطح 10 بیشترین
 کاربران ایران - برزیل - ونزوئلا
انتظار پرداخت 72 ساعت
ارزش رول 6.76 ساتوشی
قرعه کشی هر هفته
 پرداخت به bitcoin - litecoin - dogecoin
کشور مورد قبول تمام کشورها
 شروع فعالیت 2017
میانگین کلیک ریفرال 3 +
ارزش کلیک ریفرال 8 % 
واحد پرداخت بیت کوین - لایت کوین - دوج کوین
 پتانسیل درآمد ماهانه نا مشخص-پتانسیل بالا

برای ورود به سایت کلیک کنید :