معرفی سایت کوین تی پلای سایت کوین تی پلای (cointiply) یکی از سایت های faucet (فاست) تولید بیت کوین است.
در سایت cointiply شما میتوانید در هر یک ساعت یک بار رول بزنید و بین 15 تا 210 سکه دریافت کنید، علاوه بر آن میتوانید با انجام بازی، مشاهده ویدیو، انجام آفرها و همچنین از فعالیت زیرمجموعه های خود در این سایت سکه های دیگری را بطور رایگان بدست بیاورید.
در حال حاضر هر 15 سکه یا کوین در cointiply برابر با 0.00000024 بیت کوین است، در همین زمان حداقل ارزش هر رول در سایت freebitco که یکی دیگر از سایت های معتبر فاست هست برابر با 0.00000032 بیت کوین میباشد. با این حال مقدار 24 ساتوشی هم برای هر رول کاملا قابل قبول میباشد.
البته ملاک پرداخت در این سایت به دلار تعیین شده است و هر 10 هزار سکه برابر با 1 دلار است، بنابراین درآمد شما ثابت باقی میماند و متاثر از نوسانات متعدد ارزش قیمت بیت کوین نخواهد شد. 
سایت  کوین تی پلای دقیقا یک سال پیش یعنی در 7 سپتامبر 2017 راه اندازی شد و دامنه خود را 2 ماه قبل از به اتمام رسیدن مهلت یکساله خود تا 7 سپتامبر 2020 تمدید کرد. 
این سایت از گرافیک و رابط کاربری مناسبی برخوردار است که دسترسی به بخش های مختلف سایت را برای کاربران ساده تر میکند. 
در سایت cointiply گزینه های متعددی برای کسب درآمد وجود دارد و علاوه بر گزینه های ذکر شده شما میتوانید از طریق ماینینگ و مشاهده تبلیغات کلیکی نیز درآمد کسب کنید. 
  دو نوع استخراج در این سایت برای کاربران در دسترس است، نوع اول استخراج بدون استفاده از قدرت cpu ی شماست که از منوی Mining Game در دسترس است و نوع دیگر استخراج،  ماینینگ واقعی با عنوان CPU Mining است که در آن از قدرت cpu شما برای استخراج استفاده خواهد شد. 
این گزینه نیز از منوی More سایت قابل دسترس است. 
با وجود اینکه در بخش تبلیغات کلیکی تعداد کمی تبلیغ برای مشاهده وجود دارد شما میتوانید برای کسب درآمد بیشتر آن را هم غنیمت بشمارید. 
در هنگام برداشت درآمد از کوین تی پلای شما 3 گزینه با 3 محدودیت متفاوت برای انتخاب دارید. 
در صورتیکه بخواهید میتوانید برداشت مستقیم انجام دهید و تمامی درآمد خود را مستقیم به کیف پول بیت کوین خود منتقل کنید، حدنصاب برداشت در این حالت، 100 هزار کوین، برابر با 10 دلار تعیین شده است. 
در سایت cointiply آدرس های کیف پول  سایت faucethub نیز پشتیبانی شده است و اگر بخواهید درآمد خود را به این شکل برداشت کنید حداقل باید 35 هزار سکه، برابر با 3.5 دلار بدست آورده باشید.
و گزینه آخر برای برداشت درآمد، انتقال بصورت دوج کوین میباشد که کف برداشت در این حالت 50 هزار سکه، برابر با 5 دلار تعیین شده است.
در نهایت و در زمان برداشت مقدار سکه بدست آمده معادل به دلار میشود و با توجه به قیمت روز بیت کوین یا دوج کوین به شما پرداخت میگردد.


جدول اطلاعات سایت 
  حدنصاب برداشت 3.5 - 5 - 10 $
بیشترین کاربران ایران - امریکا - برزیل
 انتظار پرداخت 24 تا 72 ساعت
 ارزش رول 0.0015 تا 0.021 $
 قرعه کشی ندارد
 پرداخت به bitcoin - dogecoin 
کشور مورد قبول تمام کشورها
شروع فعالیت 2017
میانگین کلیک ریفرال 3 +
 ارزش کلیک ریفرال 25 % فاست - 10 % آفر
واحد پرداخت بیت کوین- دوج کوین
 پتانسیل درآمد ماهانه نا مشخص-پتانسیل بالا


برای ورود به سایت کلیک کنید: