در این بخش از مطالب سایت به بررسی و محاسبه کسب درآمد در سایت های کلیکی میپردازیم به همین منظور برای درک بهتر این مطلب یکی از معتبر ترین سایت های کلیکی را انتخاب میکنیم و به بررسی چگونگی رشد درآمد در در سایت های PTC میپردازیم. 
سایتی که در این آموزش مورد بررسی قرار گرفته است سایت معتبر نئوباکس میباشد که سرآمد همه سایت های پی تی سی میباشد. لازم به ذکر است که این الگوی بررسی و محاسبه را شما خودتان میتوانید برای سایت های کلیکی دیگر نیز انجام دهید و برآورد هزینه ، سود و البته صرف زمان را در آن پیش بینی کنید.

همان طور که حتما تا اینجا متوجه شده اید درآمد روزانه ای که خودتان به واسطه کلیک کردن بر روی تبلیغات میتوانید بدست بیاورید ناچیز است این درآمد در سایت های مختلف چیزی حدود 1 سنت تا 10 سنت در روز است.
اما سوال اصلی اینجاست که چگونه میشود از درآمد روزی 1 سنت به 100 دلار رسید و در واقع در ماه درآمدی میلیونی کسب کرد...!؟
بله این مهمترین سوالی است که باید برای ورود به این کسب و کار بطور واضح جواب داده شود و بهترین جواب برای این سوال شبیه سازی روند پیشترفت و رشد درآمد میباشد.
باید توجه داشته باشید که این کار همانند یک فروشگاه پوشاک نیست که شما همان روز جنسی را بفروش برسانید و مبلغ آن جنس را همان لحظه دریافت کنید و در صندوق پولتان بیاندازید و یا مانند شخص تعمیرکار فنی که کاری را همان لحظه انجام میدهد و همان لحظه دستمزد خود را دریافت میکند.
این سیستم کسب درآمد از میلیونی اینترنت را مانند شخص بساز بفروشی تشبیه کنید که در ابتدا یک زمین چند هزار متری را خریداری میکند و هیچ مقدار پول هم برای ساختن آن در اختیار ندارد و تا زمانیکه در این زمین ساخت و سازی انجام ندهد هیچ ارزش و سودی برایش نخواهد داشت.
این شخص در ابتدا با سند این زمین مقداری وام از بانک میگیرد و با آن مصالح لازم را برای ساخت و ساز تهیه میکند،بعد با یک معمار قراردادی امضا میکنند که در ازای اجرت و ساخت و ساز در این زمین چندین واحد آن را به او بدهد. بعد از گذشت چند ماه که کار ساخت و ساز به میانه راه رسید بخشی از واحد های آن را هم پیش فروش میکند اما مبلغ آن را در جیب خود نمیگذارد بلکه پول بدست آمده از پیش فروش کردن بخشی از واحد ها را در سرعت بخشیدن به ساخت ساز هزینه میکند و مجددا بعد از گذشت چند ماه دیگر تعداد دیگری از واحد ها را برای تکمیل کردن ساخت و ساز و به انتها رساندن آن میفروشد و با پول آن ساخت و ساز زمینش را به اتمام میرساند.
حالا بعد از گذشت چندین ماه میتواند ثمره صبر و بردباری و البته مدیریت صحیح خود را برداشت کند و با فروش مابقی واحد ها سود بسیار خوبی بدست بیاورد. البته اگر این شخص دید کوتاهی داشت و آینده نگر نبود همان اول زمین را زیر قیمت بفروش میرساند تا صرفا به پول برسد ...!
این مثال را برای آن دسته از افرادی میزنیم که اگر روحیه ای شبیه به این شخص بساز بفروش ندارند همین لحظه این پنجره آموزش را ببندند و رسیدن به موفقیت را در راه های دیگری جستجو کنند.
همان طور که میدانید ، هر روز در حساب کاربریتان تعدادی تبلیغات قرار میگیرد که شما باید روی آنها کلیک کنید و آنها را مشاهده کنید که اگر تمامی این تبلیغات را کلیک کنید در ماه مبلغی حدود 1 الی 2 دلار بدست خواهید آورد...! 
 مطمئنا اینجا سوال پیش خواهد آمد که پس درآمد میلیونی در ماه چگونه بدست می آید؟
 اما نکته جالب این کسب و کار این است که نهایت کاری که شما در این کار انجام میدهید همان کلیک کردن بر روی تبلیغاتی است که همه روزه در حساب کاربری خودتان فعال میشود که بطور میانگین 3 دقیقه بیشتر وقت شما را نمیگیرد و شما با صرف 3 دقیقه در روز میتوانید 3 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.
رمز این کار در دایرکت ریفرال و رنت ریفرال میباشد که شما بواسطه جذب آنها میتوانید به این درآمد ها دست پیدا کنید.
نحوه گرفتن زیرمجموعه ( Referral ) 
فراموش نکنید که کسب این مقدار درآمد غیر منطقی نمیباشد چراکه این درآمد ها به دلار هست و برای ما ایرانیان به علت بالا بودن ارزش دلار بسیار بالا میرود. با راهکار ها و به کارگیری استراتژی هایی شما میتوانید به این درآمدها دست پیدا کنید.
اما به راستی راه بالا بردن درآمد چیست ؟
مهم ترین و اصلی ترین راه برای بالا بردن درآمد در سایت های PTC ، گرفتن Referral یا همان زیر مجموعه هست،در سایت های PTC دو نوع Referral یا زیر مجموعه وجود دارد : ریفرال مستقیم یا Direct Referral ریفرال اجاره ای یا Rent referral
حالا به طور کامل با نحوه ی گرفتن referral ها آشنا میشویم و شما چگونگی افزایش درآمد توسط آنها را خواهید آموخت
ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :
این افراد کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که می خواهند در سایت ثبت نام کنند، از طریق لینک معارفه شما ثبت نام می کنند و مستقیم به زیر مجموعه ی شما در حساب کاربریتان منتقل می شوند .
لینک معارفه چیست؟
همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد ما سایت نئوباکس را برای مثال و درک بهتر مطلب انتخاب کردیم و با توجه به محیط کاربری و شرایط سایت نئوباکس به بررسی این روند میپردازیم.
در قسمت حساب کاربری در سایت ها یک گزینه وجود دارد به نام Banner که در تصویر زیر مشخص شده که شما با کلیک بر روی آن میتوانید لینک معارفه خود را مشاهده کنید.

لینک زیر مجموعه گیری

وقتی بر روی گزینه banner کلیک کنید، یک صفحه باز می شود و داخلش یک لینک وجود دارد که یوزر نیم شما یا همان نام کاربریتان هم بخشی از این لینک هست، هر کسی از دوستان و آشنایان شما که بخواهد در سایت ثبت نام کند می توانید این لینک را برای او ارسال کنید و آن شخص با کلیک بر روی لینک معارفه شما مستقیم وارد سایت مورد نظر میشود و با طی کردن مراحل ثبت نام آن شخص یکی از referral های مستقیم شما یا همان Direct Referral خواهد شد و از این پس نیز به ازای فعالیتهای آن شخص نیز مبلغی پول به حساب شما منظور میگردد.

لینک معارفه

حال چگونه این Direct referral ها باعث افزایش درآمد شما می شوند؟
دوستان، وقتی کسی زیرمجموعه ی شما می شود، مثل بقیه ی اعضا یک حساب کاربری شخصی دریافت میکند درست مثل خود شما و با کلیک کردن روی هر آگهی همان مقدار پولی را دریافت میکند که شما و بقیه ی اعضای سایت از کلیک هاشون دریافت میکنند.
خوب حالا این آقا یا خانم که درواقع Direct referral شما شده است، روی هر آگهی که کلیک کند، پولی که طبق قانون سایت برای اون آگهی تعیین شده همان لحظه به حسابش میرود و چون این شخص از طریق شما ثبت نام کرده و زیرمجموعه ی مستقیم شما نیز هست به ازای هر یک کلیکی که انجام میدهد، از طرف سایت همان لحظه یک مبلغ جدا هم به حساب شما واریز میگردد.
حالا هر زمان که یک دایرکت ریفرال کلیکی برای خودش انجام میدهد چقدر پول به حساب شما واریز میگردد؟
به جدول زیر نگاه کنید و توضیحات بعد از جدول را بخوانید:

ارزش کلیک زیرمجموعه ها

همان طور که در جدول بالا می بینید، مقدار پولی که از کلیک کردن هر Direct Referral به حساب شما واریز میگردد، بستگی به نوع آگهی که اون ریفرال کلیک می کنه و همچنین نوع عضویت شما متفاوت است البته آگهی که در این مبحث با اهمیت است تبلیغات از نوع Fixed Advertisements میباشد.
به مثال نگاه کنید:
فرض کنید اگر عضویت شما Ultimate باشد و دایرکت ریفرال شما یک آگهی از نوع Fixed Advertisements کلیک کند، مبلغ 1 سنت  همان لحظه به حساب شما واریز میگردد . حال فرض کنید شما 200 دایرکت ریفرال دارید و عضویت شما هم Ultimate میباشد و هر کدام از این دایرکت ریفرالها هم روزی مثلا 4 تا آگهی از نوع Fixed Advertisements کلیک می کنند، یعنی جمعا هر روز 800 تا آگهی کلیک می کنند و برای هر آگهی 1 سنت به حساب شما میاد که جمعا می شود روزی 8 دلار ، یعنی ماهی 240 دلار و مبلغی حدود 850 هزار تومان و فقط از دایرکت ریفرال ها، حالا هر چه این دایرکت ریفرال ها بیشتر باشند و بیشتر کلیک کنند، مسلما درآمد شما نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.
دوستان خوبم بله شاید گرفتن دایرکت ریفرال به تعداد بالا برای بعضی افراد سخت باشد، در آموزش های دیگر سایت میتوانید تکنیک های گرفتن دایرکت ریفرال فرا بگیرید و زیر مجموعه های مستقیم زیادی جذب کنید.
چه موقع میتوانید شروع به گرفتن دایرکت ریفرال کنید؟
در اکثر سایت ها از همان روز اول میتوانید دایرکت جذب کنید اما در سایت نئوباکس بعد از گذشت 15 روز از ثبت نام میتوانید دایرکت ریفرال جذب کنید. 
شما چه تعداد دایرکت ریفرال می توانید بگیرید؟
این مقدار در سایت ها مختلف بسته به نوع عضویت شما متفاوت است،در سایت نئوباکس و در عضویت استاندارد میتوانید تا 30 عدد دایرکت ریفرال جذب کنید و همینطور در عضویت های بعدی این تعداد بیشتر میشود و هر 2 روز یک ریفرال به این محدودیت اضافه میشود.
توضیحات در مورد ریفرال مستقیم به پایان رسید و با در نظر گرفتن اینکه شاید تعدادی از شما جذب کردن زیر مجموعه مستقیم را کمی سخت و زمانبر در نظر بگیرید سایت های ptc از جمله نئوباکس راه کار مناسبی را برای کاربران در نظر گرفته اند که به کمک آن میتوان پیشرفت بسیار خوبی در این کار داشت و آن هم راه کار اجاره کردن زیر مجموعه یا همان Rent referral از خود سایت است.
ریفرال اجاره ای ( Rented Referral ) :
همان طور که درقسمت ریفرال مستقیم دیدین، بدون هیچ هزینه ای مبالغ خوبی بواسطه کلیک کردن آنها به حساب شما منظور میگردید ولی در ریفرال اجاره ای یا همان Rented Referral نحوه کار متفاوت است. به این صورت که شما می توانید از کاربران سایت افراد را به اجاره خود درآورید و آنها را برای مدت مشخصی با پرداخت هرینه اندکی زیرمجموعه ی خودتان بکنید.
ریفرال ها را از کجا، چگونه و با چه قیمتی میتوان اجاره کرد؟
دوستان خوبم، همان طور که میدانید نئوباکس یکی از معتبر ترین سایتهای PTC هست که میلیون ها نفردر این سایت عضو هستند و همه روزه بر تعداد آنها افزوده میشود و خب همه ی کسانی که در سایت ها عضویت دارند و یا عضو میشوند زیرمجموعه مستقیم شخصی نیستند و خیلی از آنها خودشان مستقیم و بدون واسطه در سایت ها ثبت نام کرده اند، آن هم از طریق تبلیغاتی که خود سایت ها در سایت های دیگر انجام میدهند.
حال این نفراتی که به این طریق عضو می شوند و زیرمجموعه ی هیچ شخص دیگری هم نیستند، مدیران سایت این نوع کاربران را برای اجاره کردن کاربران دیگر در اختیار آنها قرار میدهند و در واقع سایت با اجاره دادن آنها هم خودش کسب درآمد بیشتری میکند و هم کلیک های آنها را به حساب شخص اجاره کننده منظور میکند .با این راه کار افرادی که توانایی جذب زیر مجموعه مستقیم را ندارند از زیرمحموعه های اجاره ای سود میبرند و البته میتوان بطور همزمان هم زیر محموعه مستقیم داشت هم زیر مجموعه اجاره ای.
اجاره کردن این زیر محموعه ها بسیار راحت میباشد از داخل حساب تان یک گزینه هست که در اکثر سایت ها به اسم Rent Referral قرار داده شده است که از این قسمت میتوانید برای اجاره زیر مجموعه اقدام کنید.

زیر مجموعه اجاره ای

بعد از کلیک کردن بروی گزینه اجاره کردن ریفرال صفحه جدیدی همانند تصوصر زیر برای شما باز میشود که شما میتوانید با توجه به مبلغ درون حسابتان تعداد مشخصی از ریفرال ها را انتخاب کنید و بعد تایید را بزنید تا ریفرالها را از سایت دریافت کنید

ریفرال اجاره ای

شما میتوانید این ریفرالهای اجاره ای را از درآمدی که خودتان از کلیک کردن بدست میاورید به مرور اجاره کنید و درآمدتان را روز به روز و به مرور افزایش بدهید و هیچ نیازی به این نیست که بخواهید از جیبتان هزینه کنید.
شما حداکثر چند ریفرال اجاره ای می توانید از سایت اجاره کنید؟
این مورد در سایت ها مختلف متفاوت است و بستگی به نوع عضویت شما نیز دارد، در جدول زیر نوع عضویت ها و تعداد ریفرال هایی که می توانید از سایت نئوباکس اجاره کنید مشخص شده، برای مثال اگر نوع عضویت شما استاندارد باشد،شما حداکثر می توانید 300 تا ریفرال از سایت اجاره کنید و در عضویت Ultimate میتوانید تا 4000 ریفرال اجاره کنید.
در تصویر زیر این محدودیت ها مشخص شده است

بررسی سود دهی سایت های کلیکی

شما در ابتدا میتوانید با اجاره 5 زیر مجموعه کارتان را آعاز کنید و به مرور آنها را بیشتر کنید.
هزینه ی اجاره ی هر ریفرال برای هر ماه چقدر است؟
کمترین تعداد اجاره ریفرال در سایت 5 عدد هست که شما میتوانید با پرداخت 1 دلار از درآمدهایی که خودتان از کلیک کردن بدست آورده اید آنها را به مدت 1 ماه از سایت اجاره کنید.
حال این ریفرال ها چقدر برای شما بازده و سودهی دارند؟
همان طور که در جدول های بالا مشاهده کردید ارزش هر کلیکی که یک زیر مجموعه ی اجاره ای انجام میدهد در عضویت استاندارد نیم سنت میباشد که در عضویت های بالاتر به 1 سنت میرسد . به طور میانگین بر اساس تجربیات، هر ریفرال اجاره ای به طور میانگین بین 1 الی 4 کلیک در روز انجام میدهد که اگر برای محاسبه میانگین را حساب کنیم برای هر ریفرال روزی 2 کلیک در نظر میگیریم حال سوددهی آنها را به این شکل محاسبه می کنیم:
اگر در عضویت Ultimate شما 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید، این ریفرال ها هم به طور میانگین روزی 2 کلیک و با ارزش هر کلیک 1 سنت.
پس به طور کلی 4000 ضربدر 2 ، هر روز 8000 تا کلیک می کنند، برای هر کلیک شما 1 سنت می گیرید و مجموع پولی که از همه این ها به حساب شما منظور میگردد روزی 80 دلار هست، که در ماه میشود 2400 دلار به عبارتی چیزی حدود 9 میلیون تومان در ماه. این درآمد را شما توانسته اید بعد از گذشت چندین ماه با صبر و مدیریت حساب و اجاره کردن ریفرال ها فقط از یک سایت PTC بدست آورید.ضمن اینکه هیچ محدودیتی در ثبت نام در سایت های ptc دیگر وجود ندارد و شما متوانید بطور همزمان از چندین سایت درآمد کسب کنید.
آیا باید از جیب خود هم برای این کار هزینه کرد؟
خیر،به هیچ عنوان نیاز به این کار پیدا نخواهید کرد شما از پولی که کار می کنید برای اجاره کردن ریفرالها و همچنین ارتقاء عضویتتان می توانید استفاده کنید.
و اما یک نکته بسیار مهم  اگر شما یک روز روی آگهی های خودتان کلیک نکنید، هیچ مبلغی بابت کلیک های ریفرال های مستقیم و اجاره ای به حساب تان در آن روز منظور نمیگردد . پس فراموش نکنید که باید حتما هر روز آگهی هایتان را کلیک کنید.
حالا مهم ترین مبحث این هست که چگونه و در طول چه مدتی ، شما می توانید عضویت خود را ارتقا دهید و به 4000 ریفرال برسید؟
و در کل هزینه ها و درآمد ها را چگونه مدیریت کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم؟
ببینید دوستان، همان طور که می دانید، چندین میلیون نفر در سایت های PTC در حال فعالیت هستند و هر کسی برای رسیدن به درآمد بالا، مطمئنا راه های بسیاری را امتحان کرده و در خیلی از مراحل تلاشش بیهوده بوده و بعضی از شماها هم فکر می کنید که فقط برویم ثبت نام کنیم چند تا زیر مجموعه بگیریم و 3 دقیقه در روز هم وقت بذاریم و در ماه چند میلیون تومان درآمد کسب کنیم..!
این درسته ولی به شرطی که راه صحیح را پیش بگیرید و از تجربیات دیگران استفاده کنید. شما با عملی کردن این استراتژی، و راه کارها میتوانید از روزی 1 سنت به روزی 100 دلار جهش کنید، بدون هیچ سرمایه گذاری و بدون اینکه حتی یک تومان از جیب تان هزینه کنید. این استراتژی در چندین مرحله توضیح داده شده است و اصولا استراتژی ساده اما کاربردی میباشد و به عبارت ساده حساب دو دو تا چهار تا میباشد که اگر بخوبی بتوانید آن را اجرا کنید به هدفتان خواهید رسید.
مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک الی دو ماه از روزی که شما توی سایت ثبت نام می کنید باید تقریبا به مدت یک الی دو ماه، هر روز تمامی آگهی را کلیک کنید، در این مرحله باید صبور و امیدوار باشید، چرا که مبالغ ناچیز هستند شما تا یک الی دو ماه که آگهی ها را کلیک کنید، در طول این مدت، تقریبا حدود 1.5 دلار به حسابتان منظور میگردد.
نا امید کننده است...!؟ شاید... اما این دقیقا همان چیزی هست که شما برای شروع یک حرکت بزرگ به آن نیاز دارید.
نکته : اگر شخصی صبر و حوصله ندارد می تواند تقریبا 5 الی 10 دلار در سایت  برای اجاره زیر مجموعه توسط حساب های اینترنتی مانند پرفکت مانی یا پی زا سرمایه گذاری کند.
مرحله دوم : انتقال پول از Main Balance به  Rental balance وقتی 1.5 تا 2 دلار بدست آوردید، این مقدار دلار در واقع توی Main Balance یا همون حساب اصلی شما هست، برای خرید ریفرال، باید این مقدار دلار رو به Rental balance انتقال بدهید، یادتون نره، برای خرید ریفرال و ارتقا عضویت و یا هر خرید دیگه ای، باید پول از حساب اصلی (Balance) به Purchase Balance منتقل شود و از انجا استفاده کنید، یا اینکه مستقیم رنتال بالانس رو با حساب بانکی اینترنتی خودتون شارژ کنید.
چگونه این انتقال رو انجام دهیم ؟
وقتی به مقدار دلار مورد نیاز دست پیدا کردید به قسمت رنتال بالانس مراجعه کنید و بر روی علامت به اضافه ای که جلوی آن قرار دارد کلیک کنید تا صفحه انتقال پول برایتان باز شود همانند تصوایر زیر:  

محاسبه کسب درآمد در سایت های کلیکی

در قسمت انتقال پول چند گزینه وجود دارد گزینه های payza – paypal – neteller – skrill  مربوط به واریز پول به سایت از حساب های اینترنتی میباشد اما برای انتقال درآمدهای کسب شده از گزینه های موجود گزینه Main Balance را انتخاب کنید و در قسمت بعد با استفاده از فلش ها مقدار دلار دلخواه را برای انتقال انتخاب کنید و بر روی گزینه انتقال کلیک کنید.
نکته: payza – paypal – neteller – skrill حساب های بانکی اینترنتی هستند
افرادی که حوصله و صبر این یکی دو ماه اول را ندارند میتوانند از این طریق پول به Rental Balance خود انتقال بدهند   

سرمایه گذاری در سایت های کلیکی

مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا Rent Referrals.
حالا 2 دلار پول توی Rental balance هست و می توانید با آن ریفرال اجاره کنید، هر بار که می خواهید ریفرال اجاره کنید باید اول پول انتقال بدهید و بعد اجاره کنید. خب همان طور که می دانید، قیمت خرید هر 5 ریفرال اجاره ای یا رنت ریفرال 1 دلار هست و بسته های 5 تا 100 تایی برای عضویت شما وجود دارد همان طور که گفتم، قیمت هر 5 ریفرال 1 دلار هست و شما با 2 دلار می توانید 10 تا ریفرال اجاره کنید، ولی شما این کار رو نکنید و فقط 5 تا ریفرال برای بار اول اجاره کنید و بگذارید مبلغ 1 دلار توی حساب تان باقی بماند زیرا از روزی که ریفرال ها رو اجاره می کنید، در واقع برای یک ماه اجاره کرده اید و ممکنه بعد از چند روز بعضی از این ریفرال ها به هر دلیلی برای مدتی کار نکنند و وقت نداشته باشند کلیک های خود را انجام دهند.
و شما وقتی می بینید یک ریفرال برای چند روز فعالیت ندارد، می توانید با یک ریفرالی که فعال هست با مبلغ اندکی تعویضش کنید این مقداری که توی حسابتان باقی میگذارید به همین منظور است.
هر زمان که شما ریفرال اجاره کردین، در قسمت حساب تون، یک گزینه دارد به نام Rented ، وقتی روی این گزینه کلیک کنید ، صفحه ی اطلاعات ریفرال هایتان باز میشود و آنجا دقیق مشخص شده که این ریفرال از چه روزی اجاره شده و تا چه روزی مهلتشان تمام می شود و روزی چند تا کلیک زده اند.
نکته مهم: در واقع یکی از مدیریت هایی که شما باید انحام بدهید در همین بخش Rented Referrals هست و شما با رصد و بررسی این ریفرال ها افراد فعال و غیر فعال را شناسایی میکنید و آن دسته از ریفرال هایی که فعال هستند را برای ماه بعد هم تمدید میکنید و ریفرال هایی که به هر دلیل فعالیت مناسبی ندارند را تعویض میکنید.
در قسمت Rented Referrals و در بالای لیست ریفرل ها دو گزینه به نام های AutoPay و AutoRenew وجود دارد که در تصویر زیر قابل مشاهده است.  

آتو پی چیست؟

کاربرد گزینه AutoPay : این گزینه اگر در حالت Enabled قرار داشته باشد ریفرل های اجاره ای را که فعال هستند را بصورت اتوماتیک با تخفیف 15 درصد برای یک روز بیشتر تمدید اجاره میکند و در صورتی که در حالت Disabled باشد این قابلیت خاموش میباشد و شما باید بصورت دستی خودتان بررسی و تمدید نمایید.
کاربرد گزینه AutoRenew : این گزینه اگر در حالت Enabled قرار داشته باشد ریفرال های اجاره ای را که مدت اجاره آنها رو به اتمام است را بصورت اتوماتیک با توجه به تنظینات خودتان تمدید میکند و در صورتی که در حالت Disabled باشد این قابلیت خاموش میباشد و شما باید بصورت دستی خودتان بررسی و تمدید نمایید.
توصیه میشود در ابتدا هر دو گزینه رادر حالت Enabled قرار دهید.
حال یک پروسه چندین ماهه را برای بررسی و محاسبه شبیه سازی میکنیم:
خب ما با درآمد یکی دو ماه اول خود 5 ریفرال اجاره کرده ایم حال سودی را که از اجاره این 5 ریفرال بدست خواهیم آورد را محاسبه میکنم و متوجه خواهیم شد که چه موقع میتوانیم برای اجاره کردن 5 یا 10 تا ریفرال دیگر اقدام کنیم تا بر درآمدمان بیافزاییم.
5 تا ریفرال دارید، هر کدام روزی به طور میانگین 2 کلیک می کنند و به ازای هر کلیک در عضویت استاندارد نیم سنت دریافت میکنید
5 ضرب در 2 کلیک =10 کلیک،ارزش هر کلیک نیم سنت که مجموع میشود 5 سنت درآمد در یک روز به ازای 5 زیر مجموعه،این 5 سنت را در 30 روز ضرب میکنیم مجموع میشود 1.5دلار و حدودا 1 دلار هم دوباره خودتان در ماه از کلیک های خودتان کسب می کنید، و تقریبا بعد گذشت یک ماه حدودا 2،5 دلار کسب کرده اید اما اگر می خواهید زودتر به هدفتان برسید، فعلا از حسابتان پول برداشت نکنید و با 1 دلار 5 عدد ریفرال دیگر اجاره کنید و با 1 دلار دیگر آن 5 ریفرال قبلی را تمدید کنید و نیم دلار هم در حساب باقی بگذارید برای تعویض ریفرال های غیر فعال احتمالی.
مرحله چهارم : ادامه ی اجاره کردن ریفرال ها به طور پیوسته.
حال دیگر به اصطلاح حساب و روند کار دستتان آمده و موجودی حساب تان روز به روز در حال بیشتر شدن میباشد.
محاسبه سود 10 ریفرال:
10 ریفرال هر کدام 2 کلیک در روز مجموع 20 کلیک هر کلیک به ارزش نیم سنت میشود 10 سنت در روز که ضربدر 30 روز میشود 3 دلار بله مشاهده کردید که درآمدتان در ماه بعدی به راحتی و با مدیریت و درایت 2 برابر شد و با 1 دلاری هم که خودتان مجدد بدست می آوردید در مجموع 4 دلار دیگر کسب میکنید. حالا میتوانید با 2 دلار آن 10 ریفرال قبلی را تمدید کنید و با 1 دلار آن 5 ریفرال جدید اجاره کنید و 1 دلار آن را برای تعویض احتمالی ریفرالهای غیر فعال پس اندار کنید.
این روند را همین طور ادامه بدهید، و ادامه بدهید، در ماه بعدی حدودا 6 دلار درامد خواهید داشت و طبق روش گفته شده این بار میتوانید 10 ریفرال دیگر به ربفرالهایتان اضافه کنید و 1 دلار را پس انداز کنید،حالا ما 25 ریفرال اجاره ای در اختیار داریم و با آنها در ماه بعد حدودا 10 دلار کسب میکنیم که میتوانیم 20 ریفرال دیگر اجاره کنیم همانطور که متوجه شده اید در هر ماه میتوانیم تعداد بیشتری ریفرال به ریفرالهای قبلی یمان اضافه کنیم.
حال با 45 ریفرال در ماه بعد درآمدی حدود 15 دلار کسب میکنیم که با 9 دلار آن 45 ریفرال قبلی را تمدید و با 5 دلار آن 25 ریفرال جدید اجاره و 1 دلار باقی مانده را پس انداز میکنیم ما با مجموع 70 ریفرال در ماه بعد حدود 22 دلار درآمد خواهیم داشت همین روند را ادامه میدهیم که محاسبه سود آن و تعداد ریفرالها در ماه های بعدی به این شکل میباشد:
ماه بعد مجموعا 95 ریفرال و 30 دلار درآمد.
ماه بعد مجموعا 145 ریفرال و 45 دلار درآمد.
ماه بعد مجموعا 200 ریفرال و 62 دلار درآمد.
ماه بعد مجموعا 300 ریفرال و 90 دلار درآمد.
ماشین حساب محاسبه سود خود سایت ، این صحبت و محاسبه را تایید میکند مشاهده در عکس زیر:

محاسبه کسب درآمد از نئوباکس

اگر می خواهید مطمئن شوید، این سایت درآمد های کسب شده را پرداخت میکند یا خیر می توانید در طول این مدت ، یک بار امتحان کنید و درخواست برداشت از سایت بکنید ، حد نصاب پرداخت نئوباکس حداقل 2 دلار هست، یک بار برای امتحان 2 دلار پول دریافت کنید تا به یقین برسید.
برای دریافت پول از سایت و افتتاح حساب بانکی اینترنتی و در نهایت تبدیل دلار ها به ریال و انتقال نهایی به حساب بانکی شما در ایران در مطالب دیگر سایت آموزش هایی قرار داده شده است.
خب حالا شما بعد از چند ماه 300 ریفرال دارید اما در ماه بعدی شما دیگر نمیتوانید بر ریفرال های خود بیافزایید چرا که عضویتتان استاندارد هست و سقف اجاره ریفرال در عضویت استاندارد 300 ریفرال میباشد،اما نگران نباشید 1 ماه دیگر با همان 300 ریفرال ادامه دهید. شما در ماه آخر 300 ریفرال داشتید و 90 دلار هم درآمد کسب کرده بودید حالا باید با 60 دلار آن این 300 ریفرال را یک ماه دیگر تمدید کنید و 30 دلار هم پس انداز خواهید داشت.
در ماه بعد مجددا با مجموع 300 ریفرال 90 دلار دیگر کسب میکنید،30 دلار هم پس انداز داشتید که میشود 120 دلار حال برای اینکه شما بتوانید بیش از 300 ریفرال اجاره کنید باید عضویتتان را از استاندارد به گولدن ارتقا دهید تا اینجا عضویت استاندارد رایگان بود و خب محدودیت هایی هم دارد که مشاهده میکنید اما عضویت گولدن محدودیت های کمتر و امتیازات و مزایای بیشتری دارد که شما برای ارتقا به آن باید 90 دلار سالانه بپردازید که جای هیچ نگرانی نیست ما تا اینجا و از درآمد های خود سایت توانسته ایم 120 دلار پس انداز کنیم اما فعلا نیمتوانیم ارتقا عضویت را انجام دهیم ، درست است که 120 دلار درآمد کسب کرده ایم و مبلغ ارتقا هم 90 دلار است اما یادتان نرود 300 ریفرال اجاره ای را هنوز برای ماه بعدی تمدید نکرده ایم خب هزینه تمدید 300 ریفرال 60 دلار میباشد این 60 دلار را برای تمدید یک ماهه 300 ریفرال هزینه میکنیم و 60 دلار هم پس انداز میکنیم.
به همین ترتیب در ماه بعد با 300 ریفرال 90 دلار دیگر کسب میکنیم و 60 دلار هم پس انداز داشتیم که در مجموع 150 دلار در حسابمان قرار دارد حال در این ماه وقت آن رسیده که عضویت استاندارد و محدود خودمان را به عضویت گولدن ارتقا دهیم و از مزایای فوق العاده آن بهره مند شویم که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد.
در ابتدا فراموش نکنید که هر ماه هزینه ای برای تمدید اجاره ریفرالها دارید از آن 150 دلار درآمد کسب شده در ماه آخر 60 دلار برای تمدید اجاره 300 ریفرال پرداخت میکنیم 90 دلار باقی مانده را برای ارتقا عضویت از استاندارد به گولدن هزینه میکنیم این دقیقا مشابه همان کاری است که آن بساز بفروشی که در ابتدای آموزش برایتان مثال زدم انجام داد و درآمد های بدست آمده از پیش فروش واحد ها را هزینه سرعت بخشیدن به ساخت و ساز خود کرد ما هم برای سرعت بخشیدن به کسب درآمدمان اینگونه عمل کردیم.
دوستان تا اینجای کار ما هیچ هزینه ای از جیبمان نکرده ایم و با درآمدی که از خود سایت کسب کردیم تا اینجا پیش آمدیم آن هم با اختصاص دادن زمانی چند دقیقه ای در روز... !
مرحله پنجم: ارتقا عضویت از استاندارد به گولدن میباشد:
حال عضویت گولدن یا طلایی چه مزیتی خواهد داشت؟
در حالت عضویت استاندارد مشاهده کردیم که ما تا سقف 300 ریفرال میتوانستیم اجاره کنیم و خب در این حالت درآمد ما به همان ماهی 90 دلار محدود میشود اما با ارتقا به عضویت  گولدن این سقف اجاره به عدد فوق العاده 2000 میرسد و ما میتوانیم تعداد بیشتری زیر مجموعه اجاره کنیم. و مزیت فوق العاده دیگری که شما را شگفت زده میکند این است که ارزش کلیک های زیر مجموعه های شما دو برابر میشود یعنی از نیم سنت به 1 سنت به ازای هر کلیک افزایش میبابد حالا به بررسی و محاسبه روند کسب درآمد در عضویت گولدن میپردازیم:
در این ماه ما در عضویت گلدن با 300 ریفرال اجاره ای با میانگین روزی 2 کلیک و ارزش هر کلیک 1 سنت چقدر درآمد خواهیم داشت...!؟
300 ریفرال ضربدر 2 کلیک ضربدر 1 سنت ضربدر 30 روز مساوی است با: 180 دلار در ماه 60 دلار از آن برای تمدید 300 ریفرال کم کنید درآمد خالصتان چقدر میشود؟ بله 120 دلار که به عبارتی چیزی حدود 450 هزار تومان در ماه.
تلاش چند ماهه شما و البته صبوری و حوصله به خرج دادنتان این نتیجه را برای شما به همراه داشت اما آیا این درآمد شما را قانع میکند و یا اینکه لذت شیوه ی کسب درآمد این کار شما را بیش از پیش هیجان زده کرده است و شما مشتاق این هستید بر این درآمد بیافزایید ؟
اگر شما هم مانند ما فکر میکنید وقت آن رسیده که تعداد ریفرالهایتان را بیش از 300 عدد کنید و درآمدتان را افزایش دهید و برداشت درآمد را به ماه های بعدی موکول کنید و از آنها برای سرعت بخشیدن به کسب یک موفقیت شغلی استفاده بهینه کنید.
در این مرحله با توجه به محاسبات بالا ما 120 دلار پس اندازی داریم که میتوانیم با آن 600 ریفرال بیشتر اجاره کنیم که با 300 ریفرال قبلی 900 ریفرال خواهیم داشت حال فرض کنید در این ماه ها و این مراحل ما توانسته ایم با عضویت گولدن 1000 ریفرال اجاره کنیم حالا جدول محاسبه سود خود سایت را در تصویر زیر مشاهده کنید:

کسب درآمد میلیونی از نئوباکس

مشاهده میکنید که ماشین حساب محاسبه سود درآمد 600 دلاری در ماه را نشان میدهد آن هم با میانگین 2 کلیک در روز ...! اگر هزینه تمدید 1000 ریفرال را از آن کم کنیم سود خالص ما چقدر میشود...!؟ 
هزینه تمدید 200 دلار میشود از 600 دلار کم کنید.... 400 دلار باقی خواهد ماند مبلغی حدود 1 میلیون پانصد هزار تومان ! بله شما توانستید به درآمد میلیونی دست پیدا کنید اما این پایان کار نیست در عضویت گولدن شما متوانید تا 2000 ریفرال اجاره کنید که اگر طبق روند گفته شده در ماه های بعدی به 2000 ریفرال اجاره ای دست پیدا کنید درآمدتان افزایش چشم گیری خواهد داشت جدول محاسبه سود خود سایت را در تصویر زیر مشاهده کنید:  

کسب درآمد 1200 دلاری از نئوباکس

مشاهده میکنید که ماشین حساب محاسبه سود درآمد 1200 دلاری در ماه را نشان میدهد اگر هزینه تمدید 2000 ریفرال را از آن کم کنیم سود خالص ما چقدر میشود...!؟
هزینه تمدید 400 دلار میشود از 1200 دلار کم کنید.... 800 دلار باقی خواهد ماند مبلغی حدود 3 میلیون پانصد هزار تومان ! اینجاست که به شعار معروف سایت کلیکسوری میرسیم...! (3 دقیقه در روز 3 میلیون تومان در ماه) بله کلیک کردن بر روی تبلیغات و مشاهده آنها و انجام عملیات اجاره ریفرال ها بیش از 3 دقیقه از شما زمان نمی طلبد.
صبر کنید خبری خوش برایتان داریم این سیتسم PTC پتانسیلی بیش از این ارقام را دارد!
مرحله ششم: تغییر عضویت از حالت Golden به حالت نهایی و بدون محدودیت یا همان Ultimate:
خب شما الان حدودا 800 دلار پس انداز دارید. و اگر بلند پرواز باشید میتوانید برای خرید عضویت Ultimate اقدام کنید هزینه ارتقا عضویت به Ultimate 890 دلار میباشد و اعتبار آن یک سال میباشد که حدودا درآمد یک ماهتان در عضویت گولدن میباشد وقتی عضویت تون Ultimate شود، شما میتوانید تا 4000 ریفرال اجاره کنید.
مرحله هفتم: شروع به اجاره مجدد ریفرال ها:
خب حالا شما عضویت تان Ultimate هست و محدودیتی در تعداد اجاره ریفرال نخواهید داشت، شما هر 4 روز یک بار در عضویت Ultimate می توانید 300 ریفرال به ریفرالهای اجاره ای خود اضافه کنید و تعداد آنها را به مرور به 4000 ریفرال برسانید در تصویر زیر جدول محاسبه سود ، درآمد شما را در عضویت Ultimate با 4000 ریفرال و میانگین 2 کلیک در روز نشان میدهد:

کسب درآمد 2400 دلاری از نئوباکس

مشاهده میکنید که ماشین حساب محاسبه سود درآمد 2400 دلاری در ماه را نشان میدهد اگر هزینه تمدید 4000 ریفرال را از آن کم کنیم سود خالص ما چقدر میشود...!؟
هزینه تمدید و اجاره در تعداد ها بالا کمی بیشتر میشود زیرا از نظر اقتصادی برای صاحبان سایت ها نیز باید اقتصادی باشد در این مرحله هزینه تمدید 4000 ریفرال 1080 دلار میشود از 2400 دلار کم کنید.... 1320 دلار باقی خواهد ماند مبلغی حدود 5 میلیون تومان !
(برای دیدن ماشین حساب محاسبه گر سود به پایین صفحه سایت بروید و گزینه HELP را بزنید)
فکر میکنم درآمد 5 میلیون تومان در ماه افراد بلند پرواز را نیز قانع کرده باشد.! اما شاید باز بلند پرواز تر از این باشید ، مشکلی نیست اگر توجه داشته باشید تمام این درآمد ها را ما فقط در یک سایت محاسبه کردیم و بدست آورده ایم و حال ما میتوانیم در سایتهای دیگر و البته معتبر PTC ثبت نام کنیم و از آنها هم بطور همزمان درآمد کسب کنیم.
با توجه به این نکته که دیگر برای سایت های بعدی نیازی نیست به اندازه سایت اول بردباری و تلاش بخرج بدیم ما میتوانیم با بخشی از درآمدمان از سایت اول در سایت های معتبر و مطمئن بعدی سرمایه گذاری کنیم و چندین ماه نسبت به سایت اول پیشترفت سریعتری داشته باشیم.
(موفقیت در زندگی یک اتفاق نیست بلکه یک تصمیم و یک تغییر نگرش میباشد) اینجاست که وقتی در این کسب و کار اینترنتی مشغول فعالیت هستید از گران شدن روز به روز دلار واهمه نخواهید داشت چرا که گران شدن دلار به منزله بالا رفتن درآمد شما میباشد چرا که شما درآمد ارزی خواهید داشت و باز اینجاست که این جمله معروف در ذهنمان نمایان و پر رنگ میشود که تهدید ها را میتوان تبدیل به فرصت کرد.
برای شروع این کار هیچ سرمایه ای نیاز نخواهید داشت و سرمایه شما فقط صبر ،بردباری و زمانتان است ضمنا برای اینکه خیالتان از بابت پرداخت پول از طرف سایت ها مطمئن باشد میتوانید وقتی اولین 2 دلار خود را کسب کردید آن را به حساب شخصی اینترنتی خود انتقال دهید که مطمئن شوید سیستم  Paid To Click یا همان PTC سودرسان خواهد بود.
مرحله هشتم: انتقال پول به حساب شخصی و تبدیل آن به ریال:
وقت آن رسیده که ماهی چند میلیون تومان یا هفته ای حداقل یک میلیون تومان پول را به حساب شخصی تان انتقال بدهید که در مطالب دیگر سایت در مورد دریافت و نقد کردن اینگونه درآمد ها آموزش های جامع ای را گنجانده ایم و میتوانید آموزش برداشت درآمد از سایت نئوباکس را هم مشاهده کنید.
فکر میکنم این مطلب طولانی ترین مطلبی باشد که در سایت کلیکسوری قرار داده ایم!پس اگر به اینجای مطلب رسیده اید حتما شما هم مانند ما از انگیزه بالایی برای رسیدن به موفقیت برخوردار هستید که حوصله خواندن این مطلب را داشته اید.
امید میرود با مطالعه این مطلب انگیزه ای نو برای تغییر در بخش اقتصادی زندگی شما هموطنان عزیز ایجاد شده باشد پهنه گسترده اینترنت فرصت های بی شماری را برای شما به همراه خواهد داشت شما هم میتوانید همانند بسیاری از افراد از آن بهره مند باشید.